mandag 11. mai 2009

Hjemmekontor!



Jeg ønsker meg en skikkelig arbeidsplass for dager med hjemmekontor. Den skal være praktisk, ryddig og gjerne med dobbelt skrivebord mot hverandre for to arbeidsplasser. Jeg ville hatt pene skap hvor jeg kunne gjemt bort printer/scanner/kopi osv. samt alle permer og ting som gjør at det ser litt rotete ut.

Aller helst vil jeg ha et eget rom, men siden jeg ikke vet hvordan løsning vi får, så synes jeg dette var en godt alternativ. Jeg har tidligere laget hjemmekontor for en klient av meg, og da brukte jeg den høyblanke kjøkkeninnredningen fra IKEA (skap og skuff seksjonen). Det ble utrolig bra og ganske billig. Nå har jeg et nytt prosjekt med samme prinsipp, så kanskje jeg får lagt ut bilder av tegningene, så ser dere hva jeg mener.

2 kommentarer:

  1. Heia Wennis!!!

    Superfin blogg du har - me like!!! Sitter og lurer på hvilke stoler vi skal ha på kjøkkenet vårt. Var helt klar for å ha hvitt bord og hvite stoler. Hvitt bord blir det, men beveger meg litt bort fra hvite stoler (kan fort bli nyansekræsj). Vet du noe om Harvard stolene på Bolia? Synes Valnøtt-Harvardene er kjempefine. Hva tror du om det? Kan ikke det skape litt varme hjemme hos oss, mon tro? Og du... hvor får jeg tak i fine knotter til kommoder i Norge?? Vil bytte ut noen på en Ikea-kommode vi har, men finner ingen her i USA. Bare ræl eller skjønne til pikerom på Pottery Barn. Har du noen ideer?? Håper alt står bra til. Takk for praten sist!!! Vi snakkes snart, kjære. Masse klemmer Tessan

    SvarSlett
  2. Hei kjære Tessan! Tror vi rett og slett må ha et arbeidsmøte (med ett glass vin på terrassen din) før vi reiser til Frankrike!!! Klem klem

    SvarSlett

 
Blogglisten