torsdag 7. mai 2009

Hagemøbler...

Vi har resirkulert hagemøblene våre, dvs svigerforeldrene mine har tatt over. De passet ikke vår terrasse, og tok altfor mye plass, men de passer utmerket i en hage. De nye rotting-/loungemøblene står høyt på ønskelisten, men jeg finner liksom ikke de "perfekte". Jeg har en ide i hodet, tror til og med jeg har sittet i de jeg ønsker meg (tror kanskje det var i Frankrike jeg så drømmemøblene), og nå er det liksom ingenting som måler seg mot det jeg har i hodet...

Noe sånt som dette kanskje...??? Etter en liten rundt på nett var dette det beste jeg fant. (Må selvfølgelig finne huset mitt først, og selge det vi har!)




Dette er litt for grått, og "rett" i ryggen for meg. Vet ikke om dette er noe å "slange" seg i med blader og et glass hvitt.


Denne er utrolig fin! Skikkelig koselig kjærstebinge! En liten parasoll, et lite bord på hver side, en vinkjøler, litt jordbær - I'm in!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten