torsdag 1. oktober 2009

Lyskasse

Jada, det har dessverre ikke blitt så mye blogging i det siste - I'm sorry! Det er vanskelig med full jobb, oppussing og flytting samtidig. Ikke bare det, men vi fikk nett hjemme for to dager siden, og kabelen til kamera er "gone fishing"... Men, jeg har i alle fall tatt bilder, så jeg får blogge på spreng når kabelen dukker opp igjen!

Etter en liten surfetur fant jeg dette bilde på finn.no under eiendommer til salgs (nei, ikke interessert, men prøvde å finne inspirasjon til tv-stuen). Jeg fant ikke inspirasjon, men jeg fant dette bilde på en løsning på downlights som jeg har bestemt meg for allerede. Vi skal lage et ekstra bad i underetasjen, og det er ikke høyde for å legge belysning i taket, men dette er en løsning som er helt genial! Så nå kan jeg vise mannen min akkurat hva jeg mener!

Ellers har vi kommet et godt stykke på vei. Hovedsoverommet er veldig snart ferdig, gjesterommet er ganske ferdig og stuen/spisestuen er tilnærmet ferdig. Mangler nå bare litt bilder og stæsj (tepper og sånn), så er vi der!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten