søndag 28. juni 2009

Veggfarge til hjemmekontor!

I går kjørte jeg Nelson til Gardermoen, og da dro jeg innom Oslo på veien tilbake. Oslo er aldri feil på en vakker solskinnsdag! Jeg var innom noen av interiørbutikkene, men fant ikke så mye inspirasjon - det er mye som er altfor søtt i forhold til hva jeg ønsker. Men, Christian's på Frogner svikter aldri. Det er mye som er veldig dyrt der, men det er mitt perfekte sted for inspirasjon. Jeg kjøpte med meg to fargeprøver fra Flamant til hjemmekontoret. Den ene heter P14 Taupe og den andre heter 153 Potatoes. Jeg fant også en 3. som heter Dauphin, men der var fargeprøvene utsolgt - tror kanskje det var den jeg likte best.

Fikk også sett på noen nye tapeter fra Nina Campbell, Osborne & Little, samt Èlitis (ikke helt sikker på apostrofene her...). Jeg ble veldig betatt av en "shiny krokodilliskinn" aktig tapet, som jeg tror jeg må prøve bak sengen på vårt soverom - very funky!

Hvis alt går etter min plan, så skal jeg være ganske klar med alle rommene til vi overtar - og da går alt slag i slag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten